Фірмовий стиль
Фірмовий стиль — невід’ємна складова будь-якої організації в Луцьку. Без фірмового стилю в компанії не буде свого власного обличчя, без нього організація ризикує залишитися безликою і непоміченою споживачем. Щоб відрізнятися від інших, мати свою власну місію і демонструвати її іншим — партнерам і клієнтам — компанія ретельно продумує, створює і береже свій фірмовий стиль Луцьк.
Що важливо, фірмовий стиль оптимізує витрати на рекламу і заощадить зусилля і кошти для запам’ятовуваності і отличительности Вашої марки. Дизайн студія Акула створить фірмовий стиль — унікальний, неповторний брендовий стиль, виділить і допоможе знайти своє місце у свідомості споживачів.
Фірмовий стиль повинен відображати як єдине ціле товари, що випускаються під маркою цієї фірми, будь-які події, що відбуваються в організації, кожен атрибут, включаючи конверти, листи, календарі, папки — все повинно відображати належність до даної компанії.
Фірмовий стиль включає в себе:
- Логотип
- Слоган
- Фірмові кольори
- Фірмовий шрифт
- Корпоративний герой (образ)
- Постійний комунікатор
- Фірмовий блок
Зупинимося на кожному з них.
Логотип — це оригінальне словесне написання товарного знака компанії. Виконує одну з головних ролей у виділенні компанії від інших компаній-конкурентів. Створення логотипу Луцьк, це перший крок для початку власного стилю та упізнаваності на ринку послуг чи товарів.
Слоган — це девіз, укладений в одну невелику фразу чи речення, який характеризує стратегію компанії і пов’язує всі її досягнення та цілі в одне ціле.
Фірмовий колір (кольори) — певний колір або поєднання кольорів, які присутні у всіх товарах компанії, її рекламних повідомленнях, одягу для персоналу. Фірмовий колір має особливе значення, тому відразу дозволяє потенційному покупцеві визначити, якій компанії належить виконаний предмет або рекламне повідомлення.
Фірмовий шрифт — особливий стиль написання рекламних текстів компанії. Існує безліч типів шрифту: рубаний, із зарубками, акцидентний, декоративний.
Аміант допоможе Вам вибрати підходящий саме Вам та сфері Вашої діяльності шрифт. Він може бути легким або масивним, діловим або грайливим, грубим або витонченим.
Корпоративний герой — частина іміджу компанії. Часто представлений у вигляді казкових персонажів (наприклад, Рональд в Макдоналдсі чи заєць Duracell). Корпоративний герой як би спілкується зі своїми клієнтами, налаштовує їх на одну хвилю з компанією, покликаний викликати симпатію. Корпоративний персонаж згладжує і часто повністю усуває негативне ставлення до реклами і самої компанії, що використовує корпоративного героя в рекламному повідомленні.
Постійний комунікатор — це реальна особа, що представляє компанію. Ним може бути відома людина (ведучий, актор чи співак), що має свій власний образ і переносить його на рекламований продукт. Або невідома широким масам особистість, що уособлює ідею фірмового стилю. Важливим критерієм комунікатора є його зовнішня привабливість.
Фірмовий блок — набір традиційних елементів фірмового стилю, що включає, в основному, логотип, слоган, реквізити компанії, назва фірми.
Фірмовий блок необхідний у якості стандартного набору ланок для створення візитки, ділового листа і для розміщення на упаковці продукції.
Створення логотипу луцьк, розробка слогану луцьк, створення бренду, торгової марки, стилю.